Olet täällä

brändi

Päivittämällä tilaa väritetään myös brändiä

Lähettänyt 15. heinäkuu 2014 - 0:12 käyttäjä VMP-Interior

Kevät ja kesä värittävät sisustusintoa: on sisustusmessuja ja aikaa pohtia, mitä uusia tuulia lomalla energisoitunut mieli keksisi. Myös omaan kotiin pohditaan uusia ja idearikkaita ratkaisuja ja uutta väriä. Uusilla sisustusratkaisuilla, suurilla tai ihan pienillä, tila saadaan näyttämään uudelta, tuoreelta ja viihtyisämmältä. Samoja sisustuksen ahaa-elämyksiä voidaan tarjota myös apteekeissa. Vaikka tila palvelisi alkuperäistä tarkoitustaan, on sitä tietyin väliajoin hyvä päivittää. Päivitys tuo tilaan uutta säväystä. On hyvä välillä murtaa totuttua, arkista kaavaa.

Funktionaalisuus jyrää apteekeissa – jyrääkö?

Lähettänyt 28. huhtikuu 2014 - 12:04 käyttäjä VMP-Interior

”Suomalaiset apteekit ovat kliinisiä ja tylsiä”, sanoo Lisa Sounio epäröimättä. Haastattelimme Souniota uusimpaan Neliö-lehteemme.

Brändiasiantuntija, yrittäjä Lisa Sounio on turhautunut suomalaisiin apteekkeihin. Niiden suunnittelu tuntuu hänen mielestään jämähtäneen funktionaalisuuden yliarvostukseen.

– Apteekeista ostetaan parantavia aineita. Kun ihminen haluaa parantua, se on kokonaisvaltainen kokemus. Siihen vaikuttaa myös se, millainen on se paikka, josta lääkkeet ostetaan.